خرید گوشی های پزشکی مقرون به صرفه در بلک فرایدی ۲۰۲۰ - نبض هوشمند سلامت

خرید گوشی های پزشکی مقرون به صرفه در بلک فرایدی ۲۰۲۰

برچسب‌ها:نبض هوشمند سلامت
تاریخ بارگذاری:۱۳۹۹/۸/۲۱
تاریخ آخرین ویرایش:۱۴۰۱/۶/۲۴
آمار

همیشه خرید یک وسیله یا محصول با تخفیف، حس بهتر و لذت بخش‌تری را برای خریدار به ارمغان می‌آورد، چه برسد به آنکه بخواهد یک ابزار دیجیتال پزشکی مثل گوشی پزشکی (استتوسکوپ) را با تخفیف تهیه کند. در شرایط فعلی کشورمان و با افزایش قیمت ارز، خرید یک گوشی پزشکی با قیمت مناسب که کیفیت لازم را نیز داشته باشد کار چندان راحتی نیست، حال آنکه اخیرا غول‌های تولید کننده گوشی پزشکی جهان، به تولید گوشی پزشکی دیجیتال روی آوردند که قیمت آن‌ها چندین برابر گوشی‌های ساده مکانیکی است.

هنوز فرصت‌هایی وجود دارد تا بتوان در این شرایط نیز یک گوشی پزشکی دیجیتال با کیفیت و ارزان خرید، اما چطور؟!

 

جمعه سیاه چه روزی است؟! (بلک فرایدی 2020)

شاید بعضی از شما اسم جمعه سیاه (Black Friday) یا شاید نام فارسی شده آن یعنی حراجمعه را شنیده باشید. جمعه سیاه از سال 1952 و روز پس از شکرگزاری (Thanksgiving)، که آخرین جمعه ماه نوامبر است در آمریکا برگزار می‌شود  و هدف آن افزایش فروش در روزهای پایانی سال و شاید بتوان گفت چیزی شبیه به خریدهای آخر سال و نوروز خودمان است اما اتفاقی که در این روز می‌افتد کمی متفاوت است. جمعه سیاه مهم‌ترین روز برای خرید محصولات با کیفیت با قیمت ارزان و به صرفه است. در بلک فرایدی (جمعه سیاه) برخی از فروشگاه‌ها برای محصولات خود تا 70 درصد تخفیف قائل می‌شوند. در ایران نیز چند سالی است که این رویداد برگزار می‌شود و فروشندگان محصولات خود را با تخفیف‌های بسیار خوب و با قیمت‌های استثتایی به مشتریان عرضه می‌کنند.

 

اما جمعه سیاه امسال یعنی بلک فرایدی 2020 در ایران چه روزی است؟!

امسال جمعه سیاه در تاریخ 7 آذر برگزار می‌شود که گاهی بعضی فروشگاه‌ها آن را 2 تا 3 روز ادامه می‌دهند. با این حال شاید چیزی که کمتر در یک تخفیف ویژه دیده شده باشد، عرضه محصولات پزشکی است، بخصوص گوشی پزشکی با تخفیف ویژه.

جمعه سیاه نبض تنها به مدت ۲۴ ساعت از بامداد روز جمعه ۷ آذر تا بامداد شنبه ۸ آذر ادامه دارد.

 

خبر خوشی که برای دنبال کنندگان محصولات نبض در بلک فرایدی 2020 وجود دارد چیست؟!

تا سال گذشته در ایران هیچ شرکتی محصولات خود را به صورت مستقیم در روز جمعه سیاه عرضه نکرده بود. شرکت نبض سال گذشته برای اولین بار در ایران، تعداد محدودی از گوشی‌های پزشکی دیجیتال خود را با تخفیف ویژه در این رویداد عرضه کرد که تمامی آنها در آن روز به فروش رفت.

امسال هم پزشکان و دانشجویان علوم پزشکی و پیرا‌پزشکی می‌توانند محصولات نبض را با حداقل تخفیف ۲۵ درصد خریداری کنند.

 

تا شروع فروش فوق‌العاده جمعه سیاه نبض

 

برنامه تخفیف‌های فوق العاده نبض برای خرید گوشی پزشکی و دستگاه ثبت نوار قلب (ECG) در جمعه سیاه

 

و اما سورپرایز نبض برای این جمعه سیاه:

علاوه بر این، در حراجمعه امسال، رسما دومین گجت هوشمند و کاربردی شرکت نبض نیز پیش فروش خواهد شد.

تنها ۵ محصول با تخفیف ویژه ۵۰ درصد در این روز پیش‌فروش می‌شود. خریداران این محصولات از کاربران ویژه نبض به شمار آمده و می‌توانند علاوه‌بر بهره‌مندی از گارانتی طلایی یکساله (تعویض در صورت بروز هرگونه عیب)، از اشتراک رایگان 6 ماهه پلتفرم نبض (از زمان راه‌اندازی رسمی) نیز استفاده کنند.

بسته ویژه پیش‌خرید برای این ۵ خریدار ارسال می‌شود و موعد تحویل محصولات نیز 40 روزه خواهد بود.

 

جمعه سیاه 1399 رو از دست ندید!

اشتراک‌گذاری مقاله

نظرات: 0 عددافزودن نظر

مطالب مشابه

مشاهده همه
همراهان نبض

به ما اعتماد کرده‌اند